TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENGUNJUNG...

Terdapat beberapa keistimewaan yang anda perolehi jika anda membeli sebarang jenis produk disini iaitu ;


1. Banyak pilihan dari pelbagai jenama / keluaran

2. Harga yang ditawarkan sangat berbaloi.

3. Mudah serta cepat... setelah bayaran penuh di terima dan disahkan, pesanan anda akan diproses serta merta (terma dan syarat, sila rujuk pada 'Cara Membuat Pesanan')

4. Terjamin. Kami berniaga secara telus dan jujur (rujuk terma dan syarat pembelian) jadi anda tidak perlu risau tentang kemungkinan berlakunya penipuan...Walaubagaimanapun jika anda masih berasa ragu, anda dinasihatkan supaya jangan membeli.

Jadi, tengok-tengok la dulu kalau2 ada produk yang berkenan dihati...terima kasih

********************************************************



Saturday, August 21, 2010

*** ANA - QASEH

QASEH KEKANDA

Harga Biasa ; RM65.00

Harga Promosi ; RM55.00
Sahaja

Minuman herba bertenaga istimewa untuk lelaki dengan gabungan makanan sunnah nabi seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan guarana khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran lelaki. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islamik untuk memelihara kesucian rohani produk.



QASEH ADINDA

Harga Biasa ; RM65.00

Harga Promosi ; RM55.00 Sahaja

Minuman herba bertenaga istimewa untuk wanita dengan gabungan makanan sunnah nabi seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan pegaga khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran wanita.Ia membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam untuk memelihara kesucian rohani produk.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.