TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENGUNJUNG...

Terdapat beberapa keistimewaan yang anda perolehi jika anda membeli sebarang jenis produk disini iaitu ;


1. Banyak pilihan dari pelbagai jenama / keluaran

2. Harga yang ditawarkan sangat berbaloi.

3. Mudah serta cepat... setelah bayaran penuh di terima dan disahkan, pesanan anda akan diproses serta merta (terma dan syarat, sila rujuk pada 'Cara Membuat Pesanan')

4. Terjamin. Kami berniaga secara telus dan jujur (rujuk terma dan syarat pembelian) jadi anda tidak perlu risau tentang kemungkinan berlakunya penipuan...Walaubagaimanapun jika anda masih berasa ragu, anda dinasihatkan supaya jangan membeli.

Jadi, tengok-tengok la dulu kalau2 ada produk yang berkenan dihati...terima kasih

********************************************************



Monday, August 16, 2010

*** JUS BIDADARI


250 ml - Harga Biasa ;RM 53.50
- Harga Promosi ; RM SM 45.00

375 ml - Harga Biasa :RM 84.00
Harga Promosi ; RM 75.00


Bidadari terhasil daripada rumusan 10 jenis ekstra tumbuhan herba iaitu sirih, manjakani,kacip fatimah, jarum emas,akar serapat,serai, asam jawa, kurma,madu dan lain-lain herba terpilih. Bidadari juga kaya protien, karbohidrat, serat dan vitamin A,B,C,D dan E. Minuman yang enak dan bernutrisi tinggi untuk remaja dan wanita terutamanya bagi mereka yang telah berumahtangga. Bidadari mampu meningkatkan tahap kesihatan dalaman dan kecantikan. Paling utama, ia sangat berkesan untuk menambah keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga.

Cara Pengambilan ;

Minum 2 sudu besar setiap pagi dan malam. Boleh diminum sebelum atau selepas makan. Elakkan sebarang minuman lain selepas 1 jam pengambilan. Goncang sebelum diminum.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.